SADECE ONLİNE SATIŞIMIZ VAR

Comeup Marka Direktörü Kaya, “Dayanıklı ve yüksek kaliteli ipliklerden üretilen ürünlerimizin %95’i, dikişsiz giyim teknolojisiyle üretilen Comeup ürünleri yalnızca kendi web sitemizden satışa sunuluyor” diyor.

Haber Giriş Tarihi: 02.06.2025 10:40
Haber Güncellenme Tarihi: 02.06.2025 10:40
Haberyazilimi.com

Comeup Marka Direktörü Fatma Kaya, Comeup’un kuruluş hikayesi ve hedeflerini anlattı.

‘Hedef yeni pazarlara açılmak’

Dikişsiz giyim alanında uzmanlaştıklarını belirten Fatma Kaya, şöyle konuştu: Comeup, modayı ve teknik detayları birleştirerek spordan günlük yaşama taşımayı hedefleyen bir anlayışla yola çıktı. Gururla söyleyebilirim ki, markamız kısa sürede spor tutkunları tarafından benimsendi. Şimdi ise hedefimiz, ürün gamını sürekli genişleterek ve marka bilinirliğini arttırarak daha geniş kitlelere ulaşmak.

Comeup olarak en başından beri doğrudan kendi web siteleri üzerinden satış yapma hedefiyle yola çıktıklarını belirten Kaya, “Faaliyete geçtiğimiz dönem, tüm dünyayı etkisi altına alan pandemi sürecine denk geldi ve bu süreç, tüketici alışkanlıklarında büyük değişimlere yol açtı. Karantina ve sosyal izolasyon nedeniyle birçok insan online alışverişe yöneldi, e-ticaret hiç olmadığı kadar hızlı büyüdü. Biz de bu dönemde, markamızı doğrudan kullanıcılarımıza ulaştırmak için e-ticaret odaklı bir strateji benimsedik. Comeup ürünleri yalnızca kendi web sitemizden satışa sunuluyor ve başka herhangi bir platformda yer almıyor ancak markamıza uygun olabilecek başka marka ve platformlarla da iş birliği zaman içinde değerlendirilebilir” diye konuştu.

2024 yılının, Comeup için yenilikler ve önemli gelişmelerle dolu dinamik bir yıl olduğunu vurgulayan Kaya, şöyle konuştu: Bu süreçte markamızı daha da güçlendirmek adına birçok stratejik adım attık. Öncelikli hedeflerimizden biri, Türkiye pazarında aktif giyim segmentinde lovemark konumuna ulaşmaktı ve bu doğrultuda stratejilerimizi daha da pekiştirdik. Ürün gamımızı genişleterek yenilikçi tasarımlar sunduk ve böylece müşteri portföyümüzü daha da büyütme fırsatı yakaladık.

Küresel büyüme stratejimiz kapsamında Avrupa Birliği, İngiltere, Rusya, Kanada ve Avustralya için marka patent süreçlerimizi başarıyla tamamladık. Amerika Birleşik Devletleri’nde başlattığımız ilk satış denemelerinden oldukça olumlu geri dönüşler aldık. Tüm bu gelişmeler ışığında, 2024 yılını hem yerel hem de uluslararası pazarlarda büyüme ve güçlenme yolunda kilometre taşı niteliğinde bir yıl olarak değerlendiriyoruz.

Üretimimizin tamamı kendi fabrikamızda yapılıyor. Ürün geliştirme, örgü, boya, dikim ve ütü-paket süreçlerinin her aşamasında Ar-Ge çalışmalarına büyük önem veriyoruz. Dikişsiz giyim üretimi ve tasarımında inovasyonu ön planda tutarak, yeni kumaş kaliteleri, gelişmiş örgü teknikleri ve kullanıcılarımıza maksimum fayda sağlayacak teknik özellikler üzerinde çalışmalar yürütüyoruz. Önümüzdeki dönemde ürün gamımızı daha da genişletmeyi hedefliyoruz. Önümüzdeki 5 yıl içinde, aktif giyim kategorimizi spor ayakkabı, aksesuar, spor dış giyim ve çocuk aktif giyim gibi yeni ürün gruplarıyla büyütmeyi planlıyoruz.

2025 yılında Avrupa pazarında daha güçlü bir konum elde etmek ve yeni pazarlara açılmak, büyüme stratejimizin temel taşlarını oluşturuyor. 2025 yılında gündemimiz yeni pazarlar, tedarik zinciri ve sürdürülebilirlik olacak. Bu yıl, uluslararası alandaki varlığımızı arttırarak, globaldeki fırsatları daha etkin değerlendirmeyi hedefliyoruz. Tedarik zincirimizi güçlendirmek, verimliliği arttırmak ve sürdürülebilirlik ilkelerimizle uyumlu tedarikçilerle iş birliğimizi derinleştirmek de önceliklerimiz arasında. Ayrıca, çevresel etkileri minimize etme ve sürdürülebilirlik hedeflerimize ulaşma konusundaki kararlılığımız da devam edecek. Hem üretim süreçlerimizde hem de ürünlerimizde sürdürülebilirliği ön plana çıkararak, çevresel sorumluluğumuzu yerine getirmeyi ve bu konuda sektöre örnek olmayı hedefliyoruz.